POLITYKA PRYWATNOŚCI www.hibestie.pl

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. urz. UE L2016, Nr 119, s.1) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest THE FUTURE IS HERS SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Quo Vadis 3/152, 02-495 Warszawa, Polsk, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIVI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000909235, posiadającą numer NIP: 5223205486, numer REGON: 38934224, o kapitale zakładowym 20.000,00 zł.
  2. Kontakt do Administratora danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@hibestie.pl, numerem telefonu 513078338, w Dni robocze w godzinach 9:00-15:00.
  3. Współadministratorami danych osobowych są:
  1. Automattic Inc., 60 29th Street #343, San Francisco, CA 94110, USA, operator WordPress.com, przetwarzający dane zgodnie z polityką prywatności dostępną pod adresem https://automattic.com/privacy/;
  2. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012; 
  3. MailerLite Limited, Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Irlandia.
  1. Współadministrowanie związane jest z wykorzystywaniem przez Administratora platform społecznościowych.
  1. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu:
  1. prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną lub telefoniczną, polegającej na informowaniu o Sprzedawcy i jej działalności, prowadzeniu komunikacji dotyczącej usług świadczonych przez Sprzedawcę i ich jakości, w szczególności z wykorzystaniem udostępnionego w tym celu adresu poczty elektronicznej i kontaktowego numeru telefonicznego, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady /UE/ 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. urz. UE L2016, Nr 119, s.1) [dalej: RODO];
  2. wykonywania zawartych umów lub podjęcia działań (na żądanie Klienta) przed zawarciem takich umów, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  3. wykonywania umów z podmiotem, którego Klient jest przedstawicielem w kontaktach z Sprzedawcą lub podjęcia działań przed zawarciem takich umów, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  4. rozpatrywania reklamacji lub odstąpienia od umowy zawartej na odległość – na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO;
  5. prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej przez Sprzedawcę drogą inną niż elektroniczna, w szczególności zaś: informowania o Sprzedawcy oraz jej działalności, udzielania odpowiedzi na zadane pytania, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  6. prowadzenia działalności promocyjnej i marketingowej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, w szczególności zaś: wysyłki Newsletterów, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  7. prowadzenia pomiarów statystycznych dot.: Sklepu internetowego; użytkowników Sklepu internetowego i ich preferencji; monitorowania ruchu w Sklepie internetowym; rozróżnienia użytkowników Serwisu (bez ich identyfikowania); zapewnienia bezpieczeństwa Sklepu internetowego i świadczonych w ramach Sklepu internetowego usług (m.in. wykrywania przypadku nieprawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego); bieżącego udoskonalania jakości usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego i dopasowywania ich do preferencji użytkowników, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  8. zapisywania danych w funkcjonalnych, analitycznych i niezbędnych plikach cookie, wykorzystywanych do prawidłowego działania Strony internetowej oraz gromadzenia danych z jej podstron – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO;
  9. kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pośrednictwem aplikacji do komunikacji na odległość w zakresie danych osobowych zwykłych oraz innych niż dane zwykłe – na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO;
  10. wystawiania faktur, rachunków lub spełniania innych obowiązków wynikających z przepisów podatkowo-rachunkowych, w tym w celach archiwalnych – na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  11. zapewnienia rozliczalności i wykazania spełnienia obowiązków nałożonych na Administratora przepisami prawa, w tym tworzenia rejestrów i innej dokumentacji wynikającej z RODO – na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  12. ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  13. przechowywania danych dla celów archiwalnych i dowodowych, na potrzeby zabezpieczenia informacji mogących posłużyć do wykazania faktów – na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  14. świadczenia usług drogą elektroniczną – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  15. wyrażania opinii o produktach lub usługach – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  1. Prawnie uzasadnionym interesem przetwarzania danych osobowych występującym po stronie Sprzedawcy lub osób trzecich jest:
    1. w odniesieniu do przypadku z pkt. 6 lit. c powyżej – wykonywanie umów z podmiotem, którego Klient jest przedstawicielem w kontaktach ze Sprzedawcą, lub podejmowanie działań przed zawarciem takich umów;
    2. w odniesieniu do przypadku z pkt. 6 lit. e powyżej – działalność marketingowa i promocyjna Sprzedawcy drogą inną niż elektroniczna;
    3. w odniesieniu do przypadku z pkt. 6 lit. g powyżej – prowadzenie pomiarów statystycznych dotyczących Sklepu internetowego, monitorowanie ruchu w Sklepie internetowym oraz udoskonalanie jakości świadczonych usług;
    4. w odniesieniu do przypadku z pkt. 6 lit. h powyżej – zapisywanie danych w funkcjonalnych i analitycznych plikach cookie, wykorzystywanych do prawidłowego działania Strony internetowej;
    5. w odniesieniu do przypadku z pkt. 6 lit. l powyżej – ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami;
    6. w odniesieniu do przypadku z pkt. 6 lit. m powyżej – przechowywanie danych dla celów archiwalnych i dowodowych, na potrzeby zabezpieczenia informacji mogących posłużyć do wykazania faktów.
  2. Użytkownikowi przysługują następujące prawa w odniesieniu do swoich danych osobowych:
    1. dostęp do danych osobowych, czyli możliwość uzyskania informacji na temat przetwarzania swoich danych, w tym celów i podstaw prawnych przetwarzania – na podstawie art. 15 RODO;
    2. sprostowanie danych, czyli prawo do poprawienia nieprawdziwych lub błędnych danych oraz ich uzupełnienia, jeśli są niekompletne – na podstawie art. 16 RODO,
    3. otrzymanie kopii danych, czyli możliwość uzyskania kopii danych przetwarzanych przez Administratora – na podstawie art. 15 ust. 3 RODO;
    4. usunięcie danych, czyli prawo do żądania usunięcia danych, które nie są już niezbędne do realizacji celów, dla których zostały zebrane – na podstawie art. 17 RODO;
    5. ograniczenie przetwarzania, czyli prawo do żądania zaprzestania wykonywania określonych operacji na danych, w szczególności w przypadku sporu co do ich prawidłowości lub zasadności przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO;
    6. przenoszenie danych, czyli możliwość uzyskania danych w ustrukturyzowanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz przekazania ich innemu podmiotowi, jeśli jest to technicznie możliwe – na podstawie art. 20 RODO;
    7. sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, który można zgłosić w dowolnym momencie bez konieczności uzasadniania – na podstawie art. 21 ust. 2 RODO;
    8. sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora w innych celach, jeśli wynika to z szczególnej sytuacji Użytkownika – na podstawie art. 21 ust. 1 RODO;
    9. wycofanie zgody na przetwarzanie danych, w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na jej podstawie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody – na podstawie art. 7 ust. 3 RODO;
    10. wniesienie skargi do organu nadzorczego, jeśli przetwarzanie danych narusza przepisy RODO; w Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) – na podstawie art. 77 RODO.
  3. Użytkownik może realizować swoje prawa, kontaktując się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem hello@hibestie.pl lub listownie na adres:

ul. Quo Vadis 3/152, 02-495 Warszawa

We wniosku należy wskazać zakres żądania oraz dane pozwalające na identyfikację osoby składającej wniosek. Uprawnienia Użytkownika nie mają charakteru bezwzględnego i ich realizacja zależy od celu przetwarzania oraz podstaw prawnych.

  1. Prowadzona przez Sprzedawcę działalność gospodarcza jest wspierana przez podmioty zewnętrzne, którym dane osobowe mogą być udostępniane. Dane te przekazywane są wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji konkretnych celów i zgodnie z przepisami prawa. W szczególności dane osobowe mogą być udostępniane:
    1. podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji ciążącego na Sprzedawcy obowiązku przekazania danych;
    2. Future is Hers sp z. o. o.; ul. Quo Vadis 3/152, 02-495 Warszawa właścicielowi i administratorowi sklepu internetowego;
    3. podmiotom upoważnionym na podstawie zawartych przez Sprzedawcę umów w zakresie niezbędnym do realizacji wspomnianych umów, w szczególności: mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi związane a zapewnieniem dostępu do usługi i utrzymywaniem poczty elektronicznej Sprzedawcy lub z prowadzeniem Strony internetowej;
    4. dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury technicznej;
    5. biurom rachunkowym oraz księgowym w celu realizacji obowiązków podatkowo-księgowych;
    6. podmiotom umożliwiającym Sprzedawcy dokonywanie zdalnych operacji płatniczych;
    7. bankom oraz operatorom płatności w celu obsługi transakcji finansowych;
    8. innym podmiotom wspierającym działalność Sprzedawcy, jeśli współpraca ta wymaga przetwarzania danych osobowych.
  2. Sprzedawca nie ma zamiaru przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  3. Każdy z podmiotów, którym dane są przekazywane, działa na podstawie zawartych ze Sprzedawcą umów powierzenia danych lub na podstawie obowiązujących przepisów prawa, gwarantując zgodność przetwarzania z zasadami RODO.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do ujawnienia danych osobowych w sytuacji, gdy taki obowiązek wynika z przepisów prawa. W szczególności może to obejmować obowiązek przekazania informacji odpowiednim organom administracyjnym, organom ścigania, sądom lub innym instytucjom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie obowiązujących przepisów.
  5. Każde takie ujawnienie będzie realizowane wyłącznie w zakresie niezbędnym do wypełnienia nałożonych obowiązków oraz zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych przewidzianymi w RODO.
  6. Administrator przekazuje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) wyłącznie wtedy, gdy jest to konieczne, przede wszystkim w związku z korzystaniem z usług podmiotów o zasięgu międzynarodowym. W takich przypadkach dostawcy usług posiadają oddziały lub spółki zależne na terenie EOG, co zapewnia zgodność z europejskimi standardami ochrony danych.
  7. Dane osobowe są przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, zgodnie z poniższymi zasadami:
    1. dane przetwarzane na podstawie zgody – do momentu jej cofnięcia lub osiągnięcia celu przetwarzania;
    2. dane przetwarzane w związku z zawarciem lub realizacją umowy – przez czas negocjacji, realizacji współpracy oraz przez okres przedawnienia roszczeń;
    3. dane przetwarzane w związku z obowiązkami prawnymi Administratora – przez czas wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego, rachunkowego oraz RODO;
    4. dane przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu;
    5. dane przetwarzane w celach analitycznych i administracyjnych – do czasu zdezaktualizowania się lub utraty ich przydatności albo wniesienia sprzeciwu.
  8. Dodatkowo dane osobowe mogą być przechowywane w celu ochrony praw Administratora, w tym ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami o przedawnieniu roszczeń.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych może jednak skutkować brakiem możliwości skorzystania z danej funkcjonalności strony internetowej, dostępu do określonych treści lub niemożliwością wykonania usługi.
  10. Administrator wykorzystuje pliki cookie w celu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz poprawy ich jakości, zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w tym usprawnienia nawigacji, zapamiętywania preferencji dotyczących plików cookie, zapewnienia bezpieczeństwa, zarządzania stroną internetową, realizacji badań statystycznych i analitycznych oraz działań marketingowych.
  11. Podczas pierwszej wizyty na stronie internetowej Użytkownikowi wyświetlany jest komunikat o stosowaniu plików cookie. Komunikat ten zawiera informacje o ich rodzaju oraz umożliwia Użytkownikowi udzielenie zgody na wykorzystywanie wybranych kategorii plików cookie.
  12. Akceptacja plików cookie powoduje zapisanie na urządzeniu Użytkownika (np. komputerze, telefonie, tablecie) informacji pochodzącej od dostawcy danej usługi. Należy jednak pamiętać, że Administrator nie ma pełnej kontroli nad plikami cookie pochodzącymi od zewnętrznych dostawców.
  13. Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookie w następujący sposób:
    1. podczas pierwszej wizyty na stronie internetowej – użytkownik może udzielić zgody na wybrane pliki cookie lub odrzucić ich stosowanie w całości lub części;
    2. usuwanie plików cookie z urządzenia – użytkownik może usunąć wszystkie pliki cookie, czyszcząc historię przeglądania w swojej przeglądarce. Należy pamiętać, że usunięcie plików cookie powoduje utratę zapisanych informacji, takich jak dane do logowania;
    3. uniemożliwienie przechowywania plików cookie – możliwe jest skonfigurowanie przeglądarki w taki sposób, aby uniemożliwić zapisywanie plików cookie. Należy jednak pamiętać, że może to wpłynąć na prawidłowe działanie strony internetowej i uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności;
    4. korzystanie z trybu incognito – w trybie incognito pliki cookie są przechowywane jedynie do momentu zamknięcia przeglądarki, co zapewnia ich automatyczne usunięcie po zakończeniu sesji;
    5. korzystanie z innych urządzeń lub przeglądarek – w przypadku używania innego urządzenia końcowego, profilu użytkownika na komputerze lub innej przeglądarki konieczne będzie ponowne określenie preferencji dotyczących plików cookie.
  14. Użytkownik, dokonując zmian w ustawieniach plików cookie, powinien być świadomy, że uniemożliwienie ich zapisywania lub usunięcie może spowodować ograniczenie funkcjonalności strony internetowej. Niektóre treści lub funkcje mogą być niedostępne, a zapamiętane ustawienia (np. preferencje dotyczące plików cookie) mogą zostać utracone.
  15. Administrator nieustannie doskonali procedury oraz zabezpieczenia danych osobowych, dlatego Polityka prywatności jest regularnie weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Użytkownikom zaleca się regularne zapoznawanie się z jej treścią, aby być na bieżąco z wprowadzonymi zmianami. Najnowsza wersja Polityki prywatności jest zawsze dostępna na stronie internetowej.

Pliki cookies:

  1. Występują dwa rodzaje cookies:
  1. sesyjne, które pozostają w urządzeniu aż do opuszczenia strony, wyłączenia używanej przeglądarki internetowej lub urządzenia (zależnie od tego, która z powyższych okoliczności wystąpi najpierw), oraz
  2. stałe, które pozostają na urządzeniu przez czas określony w ich parametrach lub do momentu usunięcia przez użytkownika (zależnie od tego, która z powyższych okoliczności wystąpi najpierw).
  1. Szczegółowy wykaz Cookies wykorzystywanych na stronie obejmuje:
  1. _ga – ciasteczka Google Analytics;
  2. cc_ – ciasteczko zapisujące udzielone zgody na pliki cookies.
  3. Zgodami na wykorzystywanie cookies można zarządzać z poziomu ustawień prywatności strony lub ustawień wykorzystywanej przez Państwa przeglądarki internetowej.
  4. Instrukcję wyłączenia obsługi plików Cookies w poszczególnych przeglądarkach internetowych można znaleźć na stronach internetowych ich wydawców.
  5. Wyłączenie stosowania cookies może zakłócać działanie niektórych funkcji strony i zmniejszać łatwość jej obsługi.
  6. Rezygnacja z cookies będzie dotyczyła wyłącznie konkretnej przeglądarki. W związku z powyższym stosowne działania będą musiały zostać podjęte w przypadku każdej innej przeglądarki używanej na tym samym lub innym urządzeniu.

Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od 13 lutego 2025 roku.

Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki oraz jej aktualizacji.